2009. augusztus 14., péntek

3 illetve 8

Még 3 nap és kész a tábor! 3 nap és elmegyek innen...és ki tudja, lehet sose fogok mégegyszer ide jönni. A tábor elején azt hittem sose telik el az a 68 nap...és lám lám...még 3 nap van belőle. Azt kell hogy mondjam, hamar eltelt (relatív). Sajnálom, hogy elkell menni innen. Persze nem a konyhát sajnálom!! mert azt egyáltalán nem! Sőt:p:)) ....hanem maga a tábort, a tájat, az emberek, minden. Több mint 2 hónapig ez volt az otthonunk. Szívünkhöz nött egyrészt. Egymásnak voltunk csak. Barátságok alakultak, sok élmény.....ÉLETRE szólo élmények:) Rengeteg tapasztalatot szereztem. Élettapasztalatot! Bővebben a táborról majd otthon írok.
Szóval 3 nap és irány New York:) 8napot fogok tölteni ott. Szóóval, 11nap és OTTHON vagyok:D:D:D Jujj de várom már! Úúúúgy hiányzik mindenki és minden! Itt úgy mondjuk a lányokkal, hogy hiányzik az életem!!:)) és tényleg így van...
Most ennyit:) Élvezze ki mindenki még a kis kevés nyarat!
Ölelés!

7 megjegyzés:

Budai Evódia írta...

akkor várunk haza:)

Erika írta...

neked is minden jot:) jo utat majd haza es talizunk a mennyegzon;) nekem most kezdodik a nyaram:) en is olellek:) :* jah es udv a Nem Yorki ismerosoknek:)

Ilyés Zizi és Tibor írta...

akkor neked mar oregsegid van ott:p
de azert jo hogy josz haza!>:D<

Kriszta írta...

én is, én is várlak:)

Reny írta...

köszönöööööm:D

Módi Noémi írta...

Mar varom a beszamolodat New Yorkrol, kivancsi vagyok milyennek latod es hogy tetszik.:)
Vigyazz magadra:) pusz

Névtelen írta...

Akkor már itthon is vagy :) Örülök :) zerge