2009. július 15., szerda

7dolog, amit szeretek....meg satöbbi

Engem is meghívtak erre a játékra.....és igyekszem én is összeszedni a leglényegesebbet.

1. minden ami katicabogár
2. görkorizni (hockey-zni)
3. a rendet
4. zongorázni
5. ruha cimkéket gyűjteni (amikor új ruhát vesz az ember és van az a cimke rajta, amin az ára is van néha, amit általába eldobnak:p na azt. )
6. utazni
7. vásárolni:p

Fura, hogy milyen nehezen szedtem össze! Fura, hogy amit nem szeretek, arrol azonnal tudnék 7 dolgot írni! Sőt többet is talán. Fura.

-----------------------------------------------------------------


Amúgy tegnap este megint volt egy "vulkán kitörésem" és akartam jönni este munka után írni egy bejegyzést hamar. Csakis azért,mert kiváncsi vagyok, hogy olyan állapotba mit és hogyan írnék. Nyílván olyan stílusba, hogy "ami a szívemen, az a számon". Mostanra kicsit "kihűlt a láva", de azért még mindig bennem vannak dolgok.... A táborral kapcs persze. Leírom.
Szóval, ott kezdődött, hogy tegnapelőtt este vacsinál én meg Kriszti(na) voltunk soron a kettes mosogatónál. (a kettes mosogató az,ahol a naaagyon koszos, zsíros nagy edényeket,tepsiket, stb. mossuk. Az 1esnél a mosogató gép van,ahol csak tényérokat, evőeszközöket, stb.mosunk). Szóval ott voltunk soron és annyira kifogtuk, hogy mióta itt vagyunk a táborba, más szóval, idén nyáron itt a táborba még nem volt annyi elmosni való, mint tegnapelőtt este..... Általába mindig étkezés közepe fele kezdődik a mosogatás a 2esnél, mert belehet fejezni időben épp, de most még vacsi előtt elkezdtük, mert már nagyon összegyült és gondoltam nem is baj az ha hamarabb befejezzük. Sőt. Ok,elkezdtem, kis iső után Kriszti is elkezdte és mostuk...mostuk. Kis idő után: kb 2 nagy mély tepsit hoztak....jóóól odaégett lasagne-val. Ok. Kis idő után: jó sok sima nagy tepsi(kb 5-6). Kis idő után: 16 muffin-os tepsi....(nem is tudom,kb. 20-25 muffin egy tepsi..szal nagy!). Én már akkor nagyon elkeseredtem. Kis idő után: két 50literes jóóó paradicsom szószos lábos(egyikbe mindig beleég a paradicsom:( ). Jajjj mondom, ez nem igaz. Kis idő után!!: még 12 tepsi... és kis idő után Reny teljesen odalett. Sajnálom, hogy nem csináltunk róla képet.... márcsak azért, hogy legyen róla bizonyítékom! Higyétek el....nehéz még csak elhinni is hogy mi volt ott! Krisztivel nagyon elcsüggedtünk... és én...hát én inkább csak hallgattam és mostam:( Kb összeszámoltuk,hogy mit mostunk el.(néhány csak kb van). 15-17 nagy lapos tepsi, 20muffinos tepsi, 10 mély tepsi, 4 minimum 50 literes lábos(egyik nagyobb és irtó nehéz!), csomó szedő kanál meg ilyen fem lapát, (amivel pl grill-t meg stb. forditgatnak), 3vágódeszka, 2 óriási műanyag tál (az már majdnem fürdőkád is lehetne:p )...meg lehet még volt más is, de nem jut eszembe. Szóval rettentő nehéz volt. Elkezdtük 6elött kb és fél 9ig megállás nélkül mosogattunk. Már mindenki kész volt, csak ránk vártak. Kicsit kiborultam. najó,kicsit nagyon! Éhes voltam, hátam mögött még 10000000000mosatlan (méghozzá odaégett, stb cuccok), a többiek meg már készen vannak és ülnek és grrrr.... Mikor befejeztük, alig hittük el, hogy tényleg kész! Szóval ez csak a tegnapelőtt este volt.
Másik, kb a héten, mindig az 1es mosogatóhoz kerülök este, vacsinál (kivéve mikor nem:p ). De nem tom...fura tényleg! Van egy lista, amit lehet forgatni és igy mindig forgunk a tennivalókkal. (saláta bár, söprögetés, mosogatás....ilyenek). De hogy én mindig az 1es mosogatónál vagyok este. Ohh. Többnyire műanyag tányérokat meg evőeszközöket használunk, de vacsinál minden asztalnál külön tálca van a kajával....és oda meg nem műanyag tál kell....és persze vacsira nagyon sok mosogatni való van. Reggelinél, ebédnél szinte csak a kancsók. Szóval tegnapelött elött 1esnél voltam, tegnapelött 2esnél ,tegnap 1esnél, és ma találjátok ki hol leszek???? hát persze h az 1esnél. hol máshol:))) jaj jaj. DE, megteszem ami a munkám! Bár néha...."néha"?? mostmár inkább "sokszor" nagggyon nehéz. Olyan nagy próbába tett Isten ezzel. Hát meg is érdemlem. De jajj...azért Isten is jól megtud "szivatni":))) ezt most kérlek jó értelembe értsétek!! Elég bukott vagyok lelki téren mostanában...és hát Isten gondolta igy tesz engem próbára. "Na tessék Reny..akkor ezt kapd ki" :)) Naaaaaagyon igyekszem TÜRELMES lenni. jaj,nagyon!
Meg aztán, 2mexikói lány se bír elviselni minket,magyar lányokat. Nagyon nagyon képmutatóak, kuncognak, kibeszélnek (nem értek én spanyolul....de a tekintethez nem kell nyelveken érteni). Szóval, ki nem állhatnak szószerint. Hogy miért? ......Nekem ugyse hinnétek el:p:p Pedig én annyira szeretném,hogy egy jó kapcsolat legyen köztünk. Hisz ez életre szól(na). Én mindig jó akarattal fordulok hozzájuk, ők meg "megpofoznak". Én attól ugyanolyan fogok maradni. Nem haragszom én egyáltalán rájuk. Nem is fogok! Nem is akarok.
Szóval így van..... most kb a lényegesebbet mondtam el. Igy is hosszú lett. Most viszont megyek. Vár az 1es mosogatóóóóóó!!!! Hurrá.....:p

További szép nyarat kívánok nektek (ha már itt nincs....).

:-h

8 megjegyzés:

Melinda írta...

Huha, ez elég szörnyen hangzott. Van egy olyan érzésem, hogy ha külön háztartásod lesz, akkor egy mosogatógépet mindenképpen veszel majd:) Kitartást Reni!

Berni írta...

Nagyon sajnálom, de vedd ezt őgy mint egy próbatételt,amin túl kell esni. Sok erőt továbbra is. Puszi

Kriszta írta...

Imádkozom érted ma is!
És olyan jó tudni, hogy erős vagy, és mindig próbálod pozitívan nézni a dolgokat. Tanulok tőled, most is:)
Én is még több erőt kívánok, bátorságot, kitartást!

Erika írta...

hat nem tudom mi masta kivanhatnek mint orommel vedd Isten "szivatasait" tuuuuuuuuuuuuuudom nem konnyu... anank idejen ha lett volna blogom en is sokmindnet vulkankitores szeruen irtam volna le de hala Istenek nem volt es mostanra mar joooooooooooreszet el is felejtettem:D heeeeeeeee fel a fejjel:) testileg lekileg:)

Módi Noémi írta...

Kitartas es erot kivanok! puszi >:D< :)

Névtelen írta...

Sok sok erőt és kitartást Renim! Imadkozom érted!!! S az erő már útban van ;) Puszi, k

Reny írta...

köszi k >:D< és köszi mindenkinek a bátorítást! nagyon jól esik:)

Névtelen írta...

Ne ad fel. Az eletben neha vannak ilyen napok is,de a jo emlekek maradnak meg.Fel a fejjel.Puszi anya.