2009. július 3., péntek

:)

Íme, az én 7esem:)

1. Nagyon ritkán mutatom ki érzéseimet. Sokszor, ha valahogy érzem magam....azt nem mutatom ki. Ez elég negatív és sokszor van úgy, hogy nagyon örülök, de mégsem látszik rajtam. Vagy nagyon szomorú vagyok, de nem mutatom ki. Van ez igy.

2. Nehezen haragszom meg. De ha egyszer valakinek sikerül megharagítania....

3. Nagyon nem szeretek pórszívózni (hogy ne mondjam, hogy útálok..:p:)) ).

4. Maximalista vagyok. Bármibe.Mindenbe.

5. Ha gondolkodom, rágom a számat. (Mint pl most...hogy mit írjak a 6oshoz :p . najóó...nem csak akkor rágom...:p).

6. Nagyon NEM szeretem a gombát és a sima, üres petrezselyemtől hanyingerem lesz. hmm

7. Nagyon szeretem a benzin illatot és a naftalintól szinte megfulladok.

:)

10 megjegyzés:

Kriszta írta...

ismerlek elég jól, úgy látszik:D de jó nekem!
mondjuk azt a petrezselymest nem tudtam:) ja, és kifelejtetted azt, hogy szereted enni nyersen a krumplit:P
köszi a játékot:)

Ferencz Adél írta...

Tehat akkor sokmindenben hasonlitunk. :D Meg nyerkrumli evesben is, de leginkabb a 2. es az 5. pontban:)

Ferencz Adél írta...

*nyerskrumpli

Budai Evódia írta...

nem nagyon hasonlítunk, de ellentétek vonzzák egymást!:D

Módi Noémi írta...

en is szeretem a benzin illatat es a nyers krumplit :)

Reny írta...

:)) igen Kriszta...köszönöm!:)ez így van! dejó, vannak hasonlatok, ellentétek.. ez jó volt.

Erika írta...

a legtobbet en is tudtam rolad... es 1et taapsztaltam is...vagy talan tobbet is:) mindne jot:)

Reny írta...

hát akkor ezekszerint nincs is "publikus titkom" :p:)))

Kriszta írta...

Szeretünk mind:)

Ferencz Adél írta...

O Reni:) Olyan jó lenne ha jönnél. Ha esetleg akasz pihenni nem baj ha egy napot vagy kettőt késel. Lehet, hogy én is fogok. Gondolkodj rajta lécci:D Beszervezzük Tomit is:P