2009. július 25., szombat

Hampton beach!:)

Rég nem írtam már és többen is kérdezték, hogy mikor írok már. Örülök, hogy van ki olvas és várja hogy írjak:)
Sok minden történt előző bejegyzésem óta. Lehet kicsit megijesztettem egyeseket, de nem kell megijedni:p Vannak nehéz napot itt is....mint ahogy mindenkinek ebben az életben:p De nagyon jó az utána való pihenés és felszusszanás! Mint ahogy nekem volt:)
Nem rég volt szabad napunk és célunk a Hampton beach volt.....az óceán part. Egyszerűen leírhatatlan milyen csoda szép! Mikor közeledtünk, már lehetett érezni a hal meg óceán illatot:) Csoda szép napunk volt! Sütött a nap....puha homok...nagyon kellemes óceán víz...nagyon jó hullámok:) Amúgy annyira sós a víz, hogy miután kijöttünk a vízből és megszáradtunk fehér foltok voltak rajtunk:) Sok szép kreatív üzlet volt meg sok suvenir bolt persze... Képzeljétek: bemegyek egyik boltba ahol pólokat árultak és ahogy nézegetem, két eladó lány beszélget a közelembe és feltünt hogy ők nem angolul beszélnek. Feltünt egy "da" szó és azonnal az orosz ugrott be, mivel arrafele nagyon sok orosz diák dolgozik. Aztán beszélnek tovább.....és egyszer csak azon kapom magam, hogy én biza ezt a nyelvet ismerem!!:) Vagyis: ez nem orosz....hanem román!!! Azonnal oda fordulok és leszólitom őket. Románul kérdem tőlük,hogy:
"ti Romániábol vagytok??"
"Iiiigggennnn! Te is???"
"Iiigen, én is!!:D:D Honnan vagytok??"
"Én Moldovábol" "Én Temesvárrol"
"Komolyan??? Én Aradrol:D"
"Azzztaa:)"
"Hát az!:) Ez már tényleg Milyen kicsi a világ! Nyári meló?"
"Igen, szeptember közepén megyünk haza"
"Suli által jöttetek?"
"Aha! Te is?"
"Igen, nyári tábor"
........................
És kb. beszéltünk még kicsit:) Annyira meglepődtem! De ők is! Jó volt találkozni velük is.
Sok sok sirály volt ott a parton, egész közel jöttek. Nagyon szépek!
Gondoltam, hogy napozok kicsit, mivel itt a táborba el is neveztek "Paper girl"-nek:p (papír lány)...annyira fehér vagyok:p Ígyhát kifeküdtem napozni. Ez eddig oké...ha nem aludtam volna el a napon....majdnem 2órát.... Nem is kell folytassam gondolom....:( ÚÚÚúúgy leégtem... Most kezd hámlani,de jó nagy réteg. Mikor megláttak a többiek....már nem Paper girl voltam:p hanem Lobster:p (homár) :)))) Na mondom,egyre jobb:))) Mennyi minden leszek tábor végére. De lényeg, hogy nagyon jól telt:) és nem bántam meg:p megérte!
A konyhán most két váltásba dolgozunk, mivel a mostani -második- turnusban kevesebb gyerek van. Az egyik csoport reggel 6tol du.2ig, a másik csoport 2tol este 10ig. Ez egy hétig lesz így,majd cserélődik. Egy hét- egy hét. Én most a délutáni csoportba vagyok....így nincs délutáni szünetünk. Így sajnos nem mindig tudok beszélni az otthoniakkal skype-on meg messen :( Nagyon jó igy két váltásban dolgozni. Sokkal kiegyensúlyozottabb....meg rendezettebb. Ma nagyon nagyon szép időnk van:) És most megyek is, mert vár a konyha! Nagyon szép nyarat kívánok mindenkinek és hallom focizni mennek most épp az ABBI fiúk ,úgyhogy hajrááá fiúúkk!!:))) Mindent bele:p

Itt van két kép Hampton beach-röl. Többet szerettem volna feltenni, de nem ment:( Több kép a renyke.hi5.com -on lehet találni. :) Enjoy!


az óceán hullámait élvezve:)
gyönyörű látvány!
Mindenkinek minden jót! :*

8 megjegyzés:

Szilvia írta...

munka utan pihenes..:)ez igy van rendjen!orulok,hogy neked is osszejott!!

Módi Noémi írta...

szuuuperr:):*

Zsuzsa írta...

Aranyos vagy, Reni!:)
Örülök, hogy jól vagy. Köszönöm, hogy olvashatok a mindennapjaidról. Várunk haza!!!

Reny írta...

köszönöm:) >:D<

Névtelen írta...

Na orulok hogy jol erezted magad.puszi anya.

Kriszta írta...

de Renis az az első kép:))
gyere már haza, Reni:D

Kriszta írta...

Reny, ma meghallgathattuk a bizonyságtevésedet. Köszi szépen a buzdítást:)

Reny írta...

megyek Krisztiii..megyekkk!! Még 3 hét:) Örülök, hogy irhattam:)