2009. június 26., péntek

Meglepetéééés!!!!


igen ám...!! megleptek a lányok:D Még a legönzőbb, a legkisebb, a leg leg-ebb gondolataimba se gondoltam volna, hogy lesz valami szülinapi meglepetés:) Este, konyha után....útközben a szobánk felé ballagva fáradtan, azon gondolkoztam, hogy dejó lesz: tusolok végre...olvasok kicsit és ágyikó végre! Dejó lesz. mikor már közel voltunk, kijön Tündi,hogy "Nem megyünk netezni?Nézzük meg a hírekbe mit mondanak Michael Jackson haláláról(igen....aki még nem tudná...meghalt....:( )". Mondom magamban, hát Tündivel meg mi történt?Ilyenkor netezni?Máskor már rég alszunk ilyenkor. Mondom nekik, hogy menjenek, én tusolok és lefekszem. És megyek fel a lépcsőkön, és kinyitom az ajtót....ééésss..... "Haaaaappyy Biiiiirthdaaaay toooooo youuuuuuu........." Háááát nekem annyira elállt a lélegzetem és nem tudtam hirtelen, hogy most ez miii???:) csak ámultam és sírtam. Az összes lány ott volt,énekelt, teljesen átrendezték a szobát, teljesen feldíszitették, még posztert is csináltak és még ajándékot is CSINÁLTAK nekem:D:D kézzel készitett bizsu(fábol) ÉÉÉSSS még saját névre szóló tortám is volt!!!:). Hát én......én én én:) no comment. Annyira boldog voltam! Soha nem gondoltam volna, hogy ezt megcsinálják a lányok nekem:) Úgy örültem! Ja,és megtanitottak egy mexikói táncra is:)))) Nagyon jól telt! Hoztak mindenféle kaját: chips, csoki, süti...gyümölcs. Még kakaós is volt, meg cola...húúúúú:) Szóval, nagyon jó szeretve lenni, még itt is!!!:) Nagyon sok üdvözletet kaptam mindenfele. Köszönöm szépen! Igazán boldog szülinapom volt, van!:)
(Több kép: renyke.hi5.com )
Szép hétvégét mindenkinek! :x

11 megjegyzés:

Kingabell írta...

Egy jó késői BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT neked drága Reni! :) Sajnálom, hogy nem köszöntöttelek eddig, de ma fejeztem be az államvizsgát most jöttem haza Temesvárról, de nem keresek kifogásokat csak ott nincs net. De nem szaporítom a szót: BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT! Küldöm neked ajándékba a Zsoltárok 37:4-et és sok sok puszit amit majd itthon megkapsz :))

Ferencz Adél írta...

Olyan jók az ilyen jó kis meglepetések:D Örülök, hogy ilyen jó társaságba kerültél...:)

Kriszta írta...

óóó, drága, én annyira örülök ennek a megleptésnek, amiben részesültél:)

Névtelen írta...

Nem semmi meglepi...nem csodalom h el alt a lelegzeted...nekem meg a szivem is le alna.....:P

Norby

Reny írta...

köszi Kinga az igeverset!
Örültök az örülővel?:) helyes!!:))))köszi:*

Jade írta...

Szioka!
Most talaltam itt Rad, orulok, hogy ilyen kozel vagy es nemsokara eljosz felenk is! Kitartast, sok erot es megkesve is Boldog Szuletesnapot!

Névtelen írta...

Orulok hogy ilyen jol vegzodot a szulinapod es el felejteted az egesz napi faratsagot.Csak igy tovabb vidaman.Puszi ......anya.

zsuzsa írta...

Kedves Reny! Én is sokszor gondolok rád. Isten áldását kívánom életedre! Utólag is nagyon sok boldog évet kívánok! zsuzsa

Emese írta...

Boldog szulinapot! Kitartas!!! Melletted szurkolunk :)

Ferencz Adél írta...

Hívlak téged is játszani:)

Reny írta...

köszi Adél >:D<