2009. június 25., csütörtök

21


...és így ünnepelek én a szülinapomon. Még nem volt ilyen szülinapom, amin keményen dolgoztam volna...legalabbis nem emlékszem. Itt most telt el az edéd,most van egy nagyon nagyon pici szabad időm és gondoltam írok valamit hamar. Tegnap este jöttek meg a gyerekek és ma volt az első nap velük. Szép szülinapi ajándék:p:)) NAGYON nehéz a meló, rengeteg a munka, nagyon meleg van, több az elvárás. DE bízok benne, hogy minden oké lesz és belejövök!! Probálok mindig optimista lenni, mindenben a jót keresni és mindig happy lenni....(hát igen:p ).
Ma énekeltek nekem spanyolul, angolul, magyarul "Boldog Szülinapot" :):) Nagyon jó volt! Ja meg a szakács is énekelt nekem;)
Nagyon nagyon sok köszöntést kaptam:D (hi5,blog, messenger,stb) és olyan jól esett! Jó szeretve lenni és nagyon hálás vagyok a családomért, barátaimért!! Köszönöm szépen a köszöntéseket! :x
Most ennyit írok, mert vár a 300 éhes száj........
Isten áldjon mindenkit!

11 megjegyzés:

Kriszta írta...

na, siess őket megetetni akkor:))

Módi Noémi írta...

Téged is!

iri írta...

Aldjon meg az Ur szulinapod alkalmabol, s erot s kitartast

Erika írta...

sok erot a munkahoz es idoben fekudj le:P

Névtelen írta...

Jo sokan voltatok a szulinapodon orulok hogy pobalsz vidam lenni ez at segit a nehezebb helyzeteken.Fel a fejjel es batran tovabb.Minden jo ha vege jo. Szeretlek.......anya.

Ferencz Adél írta...

Boldog es megboldogabb szulinapot kivanok neked Reni;)

marika írta...

Isten éltessen REny!!!Sok eröt kivánok én is neked!Légy vidám!!:)

Budai Evódia írta...

Én is utólag köszöntelek. Tartson hosszan a szülinapod:D
Mit göngyölítesz ott éppen?

Reny írta...

nagyon szépen köszönöm nektek!!! >:D< olyan jól esik! Épp saorma-t tekerünk..vagy ki hogy ismeri:) az volt az ebéd.

Kingabell írta...

Reni, azt hiszem miután hazajössz meg kell taníts főzni :))

Reny írta...

:))))) hát igen. Ha van sok fél-kész kaja otthon,akkor igen:p