2009. június 13., szombat

Masodik nap

Jol telt. Egesz ejjel esett az eso meg reggel is kicsit de delutanra nagyon jo meleg ido lett. Reggel 8ra mentunk a konyhara mert ugye meg nincsenek a gyerekek itt.Ok majd 24-en jonnek,addig mindenki tanulja a dolgat. Gyerek felugyelok,oktatok,alkalmazottak stb. Reggelinel nem sok mindent csinaltunk mi magyarok, tudniillik a konyha "stab" csak mexicoiakbol all meg magyarokbol:p Ok mar benne vannak a dologba,mivel itt vannak olyanok akik mar tavaly is voltak. Ok mar nagyon jol tudjak a dolgukat es hat inkabb ok csinaltak a munkat,mi meg csak....:p De ebed,vacsinal mar elegge szepen "magunkra hagytak". De mintha direkt nem csinaltak semmit,csak hogy mi csinaljuk meg a munkat.Nem is baj az! Nah, szoval mit mondjak...nagyon sok angolt hallok:( persze mi a maxicoiakkal angolul beszelunk de ok maguk kozott spanyolul,mi magyarok meghat magyarul ugye... es en ettol "tartottam". Mivel en csak angol nyelvet akartam volna hallani. Hogy gyakoroljam! Nah,de legalabb 2 legyet egy csapasra -megtanulok spanyolul is kicsit:p esta bien! :D
Ha kerdeznetek hogy nekem vegulis mi a dolgom a konyhan,akkor azt mondanam,hogy minden ami konyha:) persze nem egyszerre es nem egyedul. Ahol,mit kell segiteni. Itt onkiszolgalos a folyamat,szoval nem kell jarkalni az asztalok kozott,hogy na most mi kell melyik asztalnal.Es ez szerintem sokkal jobb. Kipakolunk szepen mindent, kulon mindennek megvan a helye. Szoval mindenki figyeli mi hova kell,mi hianyzik es megcsinalja. Kivesszuk a huto szobabol a kajakat, kitesszuk ilyen naagy kerekes kontener felebe,amibe teszunk jeget, ra a salatas,sonkas szoval ilyen felvagottas tanyerokat, kenyeret, piritost, kave,tea,kakaos, sima tej, stb. Oriasi valasztek van!Hat ezen is csodalkoztam. Mindent amit szem szaj kivan. Masik meg, irtora pazarolnak. Hihetetlen mennyisegben. Egyreszt megertem bizonyos kajaknal..hogy nem lehet tobb napig tartani,de akkor is. Pl az uditot,ha egy asztalnal nem ittak meg mindet,es megmaradt akkor kiontik. Pedig nem ittal bele a kancsoba. Vagy olyan is volt,hogy abszolut nem is ultek annal az asztalnal, de kiontottek. Pedig ooolyan fincsi:p Dehat van masik. Plenty!(Rengeteg!). Amugy a szakacsunk egy floridai neger ferfi-Sonny,akinek (akcentusa miatt) alig lehet erteni a beszedet:) de en hamar megtanultam,megszoktam mivel hallottam mar ilyen akcentussal beszelo embert. Nagyon rendes,vicces ember. Mindig a jo hangulatra torekszik.
A ket magyar lany akikkel vagyok (Tundi es Krisztina) nagyon panaszkodnak:p Bevallom,bennem is voltak passziv erzesek meg enyhe! panaszkodas, de nekik fokozottabb mertekbe. Epp ma beszeltunk vacsi elott,hogy nekik mi hogy van.Bennuk. Probaltam oket biztatni,batoritani...talan sikerult valamien mertekben. Remelem!
Amit meg mondani akarok,hogy nekem egy oriasi meglepetesben volt ma reszem:D:D:D Meg otthon,kaptam egy boritekot,amit megkertek, hogy majd csak itt bontsam ki. Sajnos tegnap elfelejtettem:( de ma reggel eszembe jutott es azonnal megneztem. Hat,kepzeljetek, miiinden napra, hetekre osszetuzve, kaptam igeverseket,es melle egy kis sajat batoritast, gondoltatokat:) Szemelyes,mini ahitat:) Annyira jo volt!olyan jol esett,hogy azt hiszem legalabb 40x elolvastam ugyanazt. Mara az volt,hjogy "Hala legyen Istennek az o kimondhatatlan ajandekaert"! En olyan halas vagyok,foleg azert,hogy Isten elvette az ilyen rosz erzeseket,eloerzeteket..meg minden rosszat.En annyira jol ereztem ma magam! Es akkor: Talaljatok ki, hogy kitol kaptam ezeket az igeverses cetliket??? ;) varom!
Most megyek,mert hajnali 4ora van:)) (otthon,...de ezt meg megerzi az en szervezetem is:p ) Itt most este 9ora van. Megyek aludniiiiii! Holnap jo par konyhas lany szabad napon lesz. szoval "Hajra!" lesz nekunk:p
Minden jot kivanok nektek! es varom a valaszokat:) Gondolok ratok sokat sokat! Puszi

16 megjegyzés:

Berni* írta...

De jó neked, legalább megtanulsz spanyolul is ;)
Az ajándékot egy araditól kaptad? Egy kis segitséget kérünk!!!
Nem tudom kire tippeljek, talán Erika???

Berni* írta...

Ja, elfelejtettem mondani, hogy ma lesz ifi, és épp gpndolkoztam, milyen lesz, hogy te nem leszel ott!!! Hát...HIÁNYOZNI FOGSZ!!!

Kriszta írta...

Milyen drága vagy te Reny:)
Én Erikára vagy Anitára tippelek:)
vagy STomi?:D

Kriszta írta...

aki kitalálja, az nyer valamit?:D

Reny írta...

igen,nyerni fog valamit:) de csak egy nevet irhat mindenki:p

marika írta...

köszönöm hogy beszámolsz nekünk!Kivánok neked kitartást és sok jó élményeket!:)
Én Tomira tippelek:)(apropo Tomi,tudtad hogy az ö apukája az én apukámmal 2 unokatestvér?;)

Reny írta...

tényleg?:) dejó.nem,nem tudtam. de mostmár tudom!:) DE mééég tart a játék:p

Kriszta írta...

Anita?:)

Melinda írta...

Örülök, hogy ilyen pozitív vagy:) csak így tovább:)
Én nem találgatok,mert tuti nem jönnék rá ki írta. Egy fiútól szokatlan az ilyen aprólékos meglepetés, de ha mégis Tomi írta, akkor gratulálok :P

Reny írta...

:)) Marika,Melinda elso helyezet, Kriszta masodik helyezet,mert azert tippelt elsonek:) igen, Tomitol kaptam:D es olyan jo!:) minden napra egy batoritas. Melinda,egyreszt onnan is ez a pozitiv-ság:p:) :D a nyeremenyt majd megkapjatok:) kosz a jatekot. ugyesek voltatok. erdekes tippek voltak:) es jok.

Kriszta írta...

:):):)
na, ez igen:):)
szép ajándék:)
ez a Tomi....:))

marika írta...

:))Köszi a játékot!!Ez igen,nyertem!Ügyes ez a Tomy(én mikor utóljára láttam olyan 3-4 éves lehetett:))

Reny írta...

huu,hát azóta megváltozott:p:)) de ugyanolyan édes:D hihi;)

Kingabell írta...

Tudom én, hogy te nem engeded el magad csak úgy és nem engeded meg magadnak egykönnyen, hogy panaszkodj. Ezt csodálom benned! :) Légy ügyes konyhás :) És ez a Tomi nagyon ügyes, le a kalappal! (Én egyből rá tippeltem, de lekéstem a játékot) :)

Névtelen írta...

en is lekestem a jatekot, pedig Tomira tippeltem volna :) orulok hogy pozitivan allsz a dolgokhoz. a valtozasokat meg kell szokni, van amit konnyebb megszokni mert pozitiv dolog, van amit nehezebb, mert negativ. De kitartas kell es az elobbi bejegyzesedben irtad hogy szeretned hogy meglassak hogy te Kihez tartozol, hogy te mas vagy. No ez egy szuper alkalom erre :) es latom hogy te megallod a helyed :). Meg egy kerdes...Hany fele angolt beszeltek? :) amikor en voltam ilyen helyzetben, erdekes volt, mert mindenki angolt beszelt megis nehezen ertettuk meg egymast... hisz volt ott roangol, oroszangol, amerikaiangol, afrikaiangol, kinaiangol, stb... :d

Reny írta...

:)) kb itt is ez van. britangol,ausztrálangol, mexicoangol, magyarangol:)) es igy tovabb. igyexünk megérteni egymást