2009. június 20., szombat

Viva Boston!

Tegnap szabad napja volt mindenkinek és Boston-ba volt a kirándulási célunk. 2 busszal mentünk, olyan tipikus sárga iskola busszal:) (school bus). Nagyon vicces volt, élveztük nagyon! Esett az eső rendesen egész úton, meg Boston-ba is, de délutánra kisütött a nap:)A busz letett minket egy helyen(Hard rock caffé-nál:D) és onnan mindenki ment amerre csak akart, de a megbeszélt időben vissza kellett érni.

Hát alig hittem el hogy ott vagyok és élőbe látom mindazt a soook és nagyon magas épületeket. Csináltam egy videót is, az van fennebb.(ez a Milk utcát keresztezi a Congress utcával). Igyekeztünk bejárni minél több érdekességet de egy nap alatt nem igazán lehet ezt. Mégis sikerült megnézni többek között a: Federal park, Macy's, Old State Building, Borders, Washington st., Chinatown, Filene's Basement,voltunk a kikötőbe stb. Sajnos Cambridge-be nem jutottunk el...a Harvard egyetemhez:( de remélem lesz rá alkalom még, mert azt nagyon szeretném bejárni! Óóó és persze a lényeget ne felejtsem el: az első Starbucks kávézóba vettem egy Cinnamon Dolce Frappucionot,amit Emese ajánlott nekem. Naagyon finom:) A Starbucks-ot épp az elején találtuk meg, szóval jól indult a napom:p:)) Kár,hogy Aradon nincs...itt minden 10-20méterbe van egy.

Mikor elérkeztünk a Washington (sétáló) utcához, csak fogtuk a fejünket:p Na ki találja ki, hogy miért? Naná....SHOPPING bolt egymás mellett:p és mi volt kiírva minden boltra? Naná....SALE (árleszállitás). Ennyi kellett nekünk:p Én nagyon igyekeztem CSAK a fontosat venni,amit otthon nem kapok meg, dehát....:p Végülis, egy 13lejes H&M naagyon szép blúz nem sok, ugye?:p De amúgy magamnak nem sok mindent vettem. Inkább Boston-os emlékeket vettem, ja meg Boston-os pólókat,blúzokat. Hát itt is van ám biznisz:p Egy Boston feliratos pulcsi kb 70-80 lej:p és miért ilyen drága? Hát mert a turista igyis ugyis megveszi, mert neki olyan kell:)) of of. De nem baj....nem járok én minden héten Boston-ba,..ugye?:p Gyönyörűek az épületek, olyan régies stílusba vannak felépítve. Ám bár van néhány igen modern épület, aminek nem igazán lehet tudni, hogy most hol az eleje meg a vége(persze felfele:p ) Nagyon sok a sirály madár bent a városba. nagyon szép,mikor egy egy sirály elrepül egy ilyen magas épület mellett! Délután szépen sütött a nap és mégszebben látszódtak az épületek, főleg az üveg ablakosak:) Csináltam képeket....valószinü Hi5-re teszem fel. Ide sajnos nem tudom hogy kell több képet feltenni:( A Chinatown-ba nem mentünk be teljesen a központjába, mivel elég "fura" volt a környék.....de lényeg a lényeg: tiszta Kína ott minden és mindenki:p Amúgy Boston-ba ami még fura volt,hogy ott ritka a fehér ember:p Csak néger, kínai(japan) meg arab embereket lehetett látni inkább. Ha fehér ember volt is,akkor az vagy öltönyös diplomata vagy drogos rockker volt:p érdekes ellentétek. Teljesen más világ van itt. Más emberek. Más szokások, felfogás. Vajon nekik is ilyen fura meg más lenne Európa? Biztos.

Este,mikor már mindkét kezünk tele lett (és a zsebünk meg üres:))))) ) indultunk visszafele. Igaz, kicsit másfele mentünk:p de legalább többet láttunk. Az úton,a buszon azon tanakodtunk,hogy mi lesz igy velünk? Még másfél hónapot itt leszünk, de már most szükségünk lenne egy plussz bőröndre:)) Najó,lehet túlzok kicsit,de lényeg hogy rájöttünk: mindhárman szeretünk shopping-olni:p de igyekszünk visszafogni magunkat! (3 dolcsis pólókat veszünk csak:)))) ). Szó szó, nagyon nagyon jól telt a tegnapi napunk! Csodaszép Boston!

Ma reggel kicsit kényes volt a felkelés:p:)) De sikerült! És ez a lényeg.

Ma egész nap csak Anitára meg Norbira tudtam gondolni! Állandóan az órát néztem...hogy most vajon mit csinálnak épp :( Fél 4kor már tiszta ideg voltam. Úgy izgultam végig!!!Elkérezkedtem kicsit hamarabb, hogy tudjam nézni az élő közvetítést és hát csoda jó meglepetésemre: nem megy. És nem is ment:((:(( Mivel az internet nem ment a gyülibe, igyhát nem tudtam nézni élő közvetítésen. Bevallom,rettentő mérges lettem és kis híjján sírtam. Nem tudtam helyre jönni. "Miért PONT most nem megy a net??? Mért???:( Amikor a legjobban kéne!:( Ez nem lehet igaz....Alig hiszem el. Mindenki ott van,csak én nem. Még csak nem is nézhetem. " Kb ezek voltak bennem.....Aztán végülis helyre jöttem valahogy. Igazábol csak ma éreztem meg úgy igazán, hogy mi is a helyzet. Nem vagyok ott a barátnőm mennyegzőjén. Amikor, talán a legnagyobb szüksége lenne rám. Csak újból és újból hálás tudok lenni az ő barátságáért! Mindegy ki mint mond, én szeretem őt és ez így marad!!!! Ma úgy sok minden kavargott bennem....sokat gondoltam haza, mindenkire.

Most megyek,mert vár a konyha:p Amúgy, ma először volt leves, mióta itt vagyok. Itt nem nagyon levesesek az emberek. Én meg nagyon! Úgy hiányzott! 3 tányérral ettem meg:p Fincsi zöldséges paradicsom leves. Olyan jól esett! Holnap megint az otthoni finom vasárnapi levesen fog járni az agyam:p:)

Szép 7végét kívánok mindenkinek és áldott vasárnapot!!

képek: renyke.hi5.com

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Na en is ki voltam akadva a net miat elo is vetem Ottot de mondta hogy nem megy es nem megy ugy idegesitet a helyzet.De ugy latszik nem minden ugy van ahogy szeretnenk.Orulok hogy Bstonba is el jutotal hat ilyen ez az elet valamit valamiert.Erezd jol magad. Sokat gondolunk rad........szeretunk puszilunk Anya Apa.

Módi Noémi írta...

Huu, hát szeretem az ilyen hosszú és tartalmas beszámolókat olvasni...:)Azt a H&M-es felsőt biztos megérte...egyből kiszúrtam (kedvencem):D megnéztem a hi5on is a képeket...nagyon jók és szépek.
Te, hát leves nélkül, hogy bírják ennyit?:D Debrecenben az én agyam is mindig az "otthoni finom vasárnapi levesen"jár...:p:)
Ja, és gratula a kedves barátnődnek, az Úr áldja meg őket!
Te meg vigyázz magadra és érezd jól magad!:):*

Reny írta...

köszi angyalka:* >:D<

Erika írta...

anno 2006ban en si lemaradtam Noemi es Beni mennyegzojereol...es naaaaaaaaagyon rossuzl esett foleg h 2 hetetl a mennyegzo elott Beni fent volt a taborban es Beni ugy alt hozza a dolgokhoz h ugye hazajossz? es Noemi engem hivott fel h elkerje a cimet...aznap mikor a menneygzo volt semmire se voltam jo:( ugyhogy tudom mit ereztel valamilyen szinten...de ez most igy alakult...probaltam helyetted is helytalni:D