2009. június 12., péntek

Udv

innen Boston-bol:)Eloszor is NAGYON koszonom azoknak,akik imatkoztak ertem es gondoltak ram!! Hala Istennek megerkeztem es minden rendben volt. Hihetetlen erzes volt repulni:) Nagyon sok elmenyben volt reszem mar eddig! es csak ezutan jon a java. A repteren(ugy Ferihegyen mint Frankfurtba) minden oke volt, az elso jaraton ablaknal ultem es szerintem mindenki csak engem nezett hogz allandoan vigyorgok kifele:p vajon kinek?:)) komolyan elveztem...mostmar elmodnhatom,hogy nagyon szeretek repulni:p mindenki korulottem csak panaszkodott hogy szedul...meg a sok es nagy nyomas miatt faj a feje,mindene...hat nekem aztan semmi bajon nem volt:p A hosszu jaraton, ahol kb 8orat utaztunk...a vege fele mar nagyon untam:p A tv-be adtak egy filmet a Rozsaszin parduc 2-t,ami jo volt:p kicsit hamarabb telt az ido....na meg Discovery is volt:) nah,de csak hosszu az a 8ora. Amugy meg Ferihegyen megismerkedtem azzal a 2 magyar lannyal akik ugyanitt fognak dolgozni. Jol megbaratkoztunk mar:) Orultem nagyon nekik!:D Boston-ba, huu amultunk bamultunk. Nagy epuletek,sok ember, sok sok sok...es nagy nagy nagy:) Vartak minket a taborosok, amugy jo sokan jottek ma minden felol. Van itt mexicoitol elkezdve....oroszig mindenfele ember:) Most meg a tabor gepjerol irok,de remelem sikerul mihamarabb beszerezni egy konektor atalakitot es akkor a sajat laptopomrol irhatok majd:) Ja,es erre nem lehet messengert telepiteni:( szoval rem hamar lesz atalakito!:p A taborrol annyit,hogy kb puritanabb mint a hargita:) ..de valahogy ugy kepzeljetek el. Egy ooooriasi,csodalatos to partjan van...es gyogyoru erdo veszi korul. Nagyon remelem,hogy betudok jol illeszkedni....es hogy hamar eltelik ez a nyar:)) na,ne ertsetek felre...nagyon tetszik itt, de hianyoztok!!!! Nem tudom mi tudna itt tartani amcsiba.....semmi. Na,hianyoztok:)
Most megyek,mert nagyon faradt vagyok...ezt az ido atallast meg nagyon megkell szokni:p 7oraval vagyunk elorebb. Najo, minden jot kivanok nektek! es kerlek titeket hogy tovabbra is imatkozzatok ertem,mert most jon a neheze;) koszi:)
:-h

7 megjegyzés:

Berni* írta...

Szia drága!!! Már hiányzol!!!

Reny írta...

:) te is nekem!

Zsazsa írta...

Szia Reni,nagyon hiányzol az altosok soraiból.

Reny írta...

igen? egy kis ido,..es ujbol teljes lesz a sor! :)

Kriszta írta...

most én is mondjam ugyanazt mint a többiek?:(
hát ne is tartson téged semmi ott!!!:D

Kingabell írta...

Te, Reni! Én 7 órát utazok Brassóig! :) Te meg 8-at Amerikáig! :)
Tényleg hiányzol!
Jó, hogy jól utaztál és élveztd a repülést, én nagyon rosszul voltam mikor én utaztam repülővel, de örülök, hogy te jól vagy! :)wallat

Névtelen írta...

nagyon orulok hogy jol erkeztel. Hianyozni fogsz a penteki lany korrol... de orulok annak hogy jol erzed magad. Az ido atallasrol meg annyit, hogy azt megszokni konnyebb, mint itthon az ittenit... marmint ha hazajosz akkor nehezebb lesz atallni... de majd meglatod :D. Emese