2009. június 8., hétfő

Készülődök...


nagyából már becsomagoltam, a bőröndöm többet van a mérlegen mint én:p, kiveszek 2pólót a bőröndből....beteszek 4et. Igy van ez mikor Amerikába készül az ember:)) Igen, Isten megadta azt a lehetőséget, kegyelméből, hogy az idei nyarat kint töltsem Amerikába, Boston környkén. Work and travel program által megyek (egyetem által) egy lány táborba, konyháskodni:) Ilyenkor mindig az jut eszembe, hogy olyan lesz mint mikor Hargitán a lányok ügyeskednek....csak épp tripla lesz a létszám meg a hely meg a személyzet és így tovább. Nagyon várom már de egyben izgulok is. Így van ez ugye...

Többek között azért is kezdtem ezt a blogot, hogy itt majd fogok írni az ott létem alatt,hogy így többen is hamar értesüljenek a hogy-létemről(már ugye akit érdekel....:p ). Remélem lesz időm és lehetőségem minél többet írni.

Első bejegyzésnek annyit,hogy Június 11én(csüt.), 9:55kor indulok Ferihegyről Frankfurt-ba,majd ott átszállok és Boston-ig meg se állunk(remélem:)) ). Készülök nagyon. A bőröndöm,mint már írtam, sokat kínozom... de lesz az még roszabb is:))

Ha az Úr megsegít,akkor augusztus 17-ig leszek a táborba, majd utána egy hetet New York-ba leszek. Azt várom nagyon,mivel ez egy álmom volt,hogy egyszer eljussak New York-ba. Meg aztán azért is várom,hogy találkozhassak a "hazaiakkal":), aradiakkal: Lipták Dáni meg Mónival és a többi kedves magyar testvérekkel. Várom!:) Ja,és haza fele csak annyi,hogy Kinga esküvőjére hazaérek..!:))

Kérlek foglaljatok bele imáitokba engem is mert szükségem van az erőre. Nem hivő tábor lesz és nagyon szeretném,hogy meglássák azt rajtam, hogy én Hova és Kihez is tartozok igazán! Köszi:)

U.i.: ezt a virágot az ABBI lányoktól kaptam....ezzel indítanak útnak:) :x

8 megjegyzés:

Kriszta írta...

na, végre látom a blogod...
nem tudom, hogy nekem miért nem működött

Reny írta...

bocsi...megváltoztattam :D

Módi Noémi írta...

Isten áldjon majd ott a messziségben is és vigyázzon Rád:)!

iri írta...

en is varom elmenyeid leirasat

marika írta...

szia Reny!Az Ur vigyázzon rád ott a távolban!Sok szép élményt kivánok neked!(A vasárnap nagyon szépen énekeltél,tetszett az ének,láttam a délutáni programot online:))Puszillak,Marika

Módi Noémi írta...

Ja, és nagyon vagi ez a katicás kép:)

Reny írta...

koszi szepen mindenkinek! jolesik:D

Kingabell írta...

Szia drága! Na, végre mostmár én is olvaslak!!! :) Hát, nagyon remélem, hogy megérkezel a menyegzőre, a Hargita táborig meg se állj!!! :)))
Reni, drága, imádkozom érted, örülök, hogy olvashatok rólad! Ja, és pénteken lánykörünk lesz, hiányozni fogsz, de az ABBI lányok szeretettel és imádkozva gondolnak rád! :) Puszi