2009. június 15., hétfő

64 és 73

:)egy új játék: találjátok ki mit takar ez a 64 és 73? kicsit nehezebb,de annyi segítség hogy az amerikai utammal kapcsolatos:p remélem nem adtam nagy segítsget,hogy nehogy már épp olyan könnyen kitaláljátok:p:))
Az elmúlt napok jól teltek,kezdek jól belejönni a munkába. Márcsak azért is mondhatom el ezt, mert este,a vacsinál meg vacsi elött érzem hogy alszok el...:p (mivel otthon RO-ba akkor van éjfél körül) és most,hogy már tudjuk a mozgást a konyhaba..."megengedhetem" magamnak hogy álmos legyek:)) mivel eddig igyekeztem nagyon jól figyelni mindenre,hogy mit hogyan kell csinalálni majd..meg ilyenek és most,hogy már tudom mit hogyan kell csinálni, már "rutinos"...kiüt rajtam az álmosság. Amúgy, a konyhán,a mosogató résznél, van egy "masina:p" ami az edényeket, evőeszközöket stb mossa és mielött be kell tenni átkell mosni egy slag félével... én azt nagyon élvezem:) Nem tudom miért,mivel az a legpiszkosabb munka:p de én mindig szivesen csinálom. Nem tudom miért:) Mondta is Sonny(a chef) hogy azért váltsak melót..ne mindig én piszkoljam magam:p
Tegnap este elmentünk a Wal*Mart-ba (Tesco féle) és sikerült venni átalakitót a laptophoz, szóval már a sajátról írok:D gondolom észrevehető (ééékezetek:p). Szóval, sikerült beszélni haza szülökkel, Tomival meg barátokkal:)
Ma megint esőre ébredtünk,de délutánra leállt.Olyan szép a táj, mikor egy jó eső után kisüt a nap...csicseregnek a madarak...Jaa és gyakori vendégünk a mókus:) de az a kisebb fajta (chipmunk) Alvin:)) annyira édesek és nagyon sok van! és egész közel jönnek. Szerettem volna képeket is feltenni,de majd holnap a hi5ra. (renyke.hi5.com) meg ide is párat . Tündi és Kriszti ezért is sokat panaszkodnak....hogy ennyit esik az eső.Épp azon gondolkoztam ma,miközbe mentünk a konyha fele és ők végig csak azt mondtak hogy már rosszul vannak a sok esőtől(2x esett eddig),hogy nekem még ebben is örömöm volt. Ebbe is megtudtam látni a szépet. És olyan jó erzés töltött el. Mindenben meglátni a szépet. Mégha rossz vagy kellemetlen is. Nekem szükségem van erre most:) itt a táborba. Fő a pozitív hozzáállás! Mert akkor jó kedvem lesz és jól megy a munka is.Hajrá!:p:)) Tegnap voltunk a lányokkal kicsit sétálni a tábor körül. Megnéztük a lovakat, a színház házat, a kreatív házat,a tánc házat. Nagyon szépek és klasszak! Amúgy képzeljétek,a színház házban van egy zongora:) azonnal kiszemeltem és gyorsan "leporoltam":p:) épp szombat délután volt és azonnal az ifióra jutott eszembe és csak ifi énekeket játszottam. Egymás után:) (így gondoltam ma rátok,ABBI:) ). Úgy örültem mikor megláttam!

A konyhán egyre jobb a hangulat, meg kezdünk minél jobban összeforrni,összefogni, mivel csak így tudunk egy jó csapatot alakítani. De haladunk a fele:) Ó, és persze tanulok spanyolul;) Egyik lány(Rita) mondta, hogy csinál nekem egy mini szótárat..az ilyen mindennapi szavakkal:p de rendes,ugye?:) amúgy ők meg kérdeznek szavakat magyarul meg románul:) ök maguk közt spanyolul beszélnek, mi magyarul...szóval gondolhatjátok mi van akkor,mikor leülünk az asztalhoz enni:)) angol-spanyol-magyar-román beszédek:p épp mondtam,hogy mire hazamegyek 4nyelven mondom el,hogy hogy telt:p:)) Sokat nevettünk ma. Ma hálaadásos kaja volt:) Pulyka és minden olyan hozzávaló,amit itt amcsiba hálaadáskor készítenek:) Fincsi volt!

Ma nagyon furcsa volt a nap. Vasárnap volt,de semmi vasárnapi hangulatja nem volt:( Hát itt ilyenek lesznek a napok. A vasárnap olyan mint egy szerda vagy hétfő. Nagyon szerettem volna nézni az élő közvetítést,de sajnos épp konyhán vagyok:(( remélem egyszer sikerül!
Jó éjszakát mindenkinek:) illetve jóreggelt,mivel ott most reggel van mindjárt:p én meg megyek lefeküdni:)
Ja 1,: és ne felejtsétek el a játékot;) hihi...

Ja 2,: LO EXTRAÑO MUCHO!!!!!! :)

Isten áldjon mindenkit! :-h

18 megjegyzés:

Kriszta írta...

nekünk is hiányzol:)
az ifiórán én is gondoltam rád:)
a játékon még gondolkozom:)

Módi Noémi írta...

A két szám a két repülőn levő helyednek a száma volt?:)
Jó olvasni beszámolóidat...puszi:)

Kriszta írta...

én is azt akartam írni először, amit Noémi, úgyhogy bizti ő nyer:))
de ha nem, akkor még tippelgetek:D

Berni* írta...

Én is arra tippelek, hogy az ülőhelyeid számát jelzi a két szám ;) Ja, és nagyon hiányoztál mellőlem az énekkarban:((
Yo tambien te extrano mucho-mucho!!! Besitos :))

zerge írta...

Én tudom mi ez :D
az első szám, annyi nap, míg mész New-Yorkba, a második szám, h annyi nap múlva jössz haza :):)
Csak onnan gondolom, h én is számoltam egyszer a napokat.... és az is amerikás volt :):)

zerge írta...

Amúgy örülök, h rátaláltam a blogodram majd innen figyelem, h hogy telik neked:) Gondolok sokat rád, hamar eltelik az a két hónap :) Örülök, h pozitívan állsz a dolgokhoz, az sokat segít! Puszi, kellemes napokat neked! Sok erőt!

Erika írta...

jo sok mindne tortenik veled:) csak igy tovabb pozitivan:) amugy sajnos a konyhan soha nem lesz a vasranap vasarnap:( remelem nem keseritelek el ha azt monodm h hargitan se volt soha vasarnap a vasarnap ha sikerult Istennel kapcsolatban kerulnom azt lehetett vasarnapi hangulatnak nevezni de ananl kulonlegesebbek voltak:D mindne jot tovabra is es sokat gondolok rad hugi mondta h irtal a blogra:D szuuuper h tudsz irni:) minden jot:) ruci:P

Reny írta...

:D:D:D örülök,hogy íratatok! ééés zerge nyert!!!!!!!!:):) a napokat jelenti. Az első szám, hogy hány napot leszek itt a táborba, a masodik meg mennyit leszek összesen Amerikába:):):) hát ez gyors játék volt:)) de köszi. Zerge: megkapod az ajándékod!:)

Névtelen írta...

Sajnalom, h ilyen hamar kitalaltam :) Ajandekrol nem volt szo :) zerge

Módi Noémi írta...

szuper:D

Módi Noémi írta...

Írtam a kommentedre választ, ide akartam, aztán mégis a sajátomra sikerült..:P pusz:D

Reny írta...

nem baj,megnéztem és írtam oda:) köszi:*

Reny írta...

ja és zerge, nem baj hogy ilyen hamar kitláltad!:) nem volt szó? nem baj....mostmár szó van róla:)) :*

Kriszta írta...

a hi5ra mikor raksz fel képeket? mind figyelgetem, de még nincs...

Kingabell írta...

Miközben olvastam bejegyzésedet az is eszembe jutott, hogy neked z jó bizonyságtevési lehetőség is. A két magyar lány felé elsősorban. Biztos vagyok benn, hogy észreveszik, hogy más vagy és más a hozzáállásod az életstílusod. Az Úr használjon eszközeként ott is! Én imádkozom ezért is! Nagy szeretettel gondolok rád :)
Ja, és én is számoltam a napokat mikor nyáron turnézni voltam és a naptárban mindig kihúztam a nap végén a dátumot :)) Úgyhogy megértelek :) De viszont ez azért is jó, hogy jobban értékeljük az otthont és a közösséget is, a családot, a gyülekezetet. :)

Névtelen írta...

ide kellet volna irnom az elozo kommentemet :),marmint ide is talal :)
Keep shining with your positive attitude. Take care darling :) emese

Ferencz Adél írta...

Te Kinga... Olyan kreativ vagy. Jo kis tanacsokat adtal Reninek.;) Orulok Reni, hogy ilyen jo kedvel irod a bejegyzeseidet. Tetszik a stilusod;)

Reny írta...

:)