2009. június 22., hétfő

Apák napja


itt a mai napon van, ezért ma én is apukámra gondoltam:D Sok minden eszembe jutott, sok történet meg esemény ami vele kapcsolatos. Van egy idézet,ami nagyon tetszik nekem az édesapákról. Sajnos nem tudom pontosan,de a lényeg valahogy így hangzik: "Aranyod, gyémántod, drága köved lehet, de az atyai szívet semmi sem pótolja!" Ez valóban így van! Tapasztaltam!

Hálás vagyok Istennek a családomért, hogy hívő szülőknek adott ajándékba, akik az Ő félelmében neveltek!
Boldog apák napját kívánok minden édesapának,de főleg az én egyetlen, legdrágább apukámnak, akit nagyon szeretek! :D:D (persze anyukámat is szeretem:)) és nagyon hiányoznak!)
Szép napot!
u.i.: a képen én vagyok apukámmal. Idén Húsvétkor készült a kép:)

4 megjegyzés:

Kriszta írta...

nekik is hiányzol. látszik rajtuk:D

marika írta...

nagyon jó a kép!:)

Reny írta...

Kriszta, elhiszem:p :)) köszi Marika

Névtelen írta...

Apanak egy szem lanya hat persze hogy hianyzol.Szeretlek.......apa.