2009. június 18., csütörtök

Kezdődik...


a zsúfoltság. Egyre több progik lesznek és ez csaaak a kezdet. Mikor már itt lesznek a gyerekek akkor még több lesz:) Tegnap este volt egy verseny. 3 csoportra voltunk felosztva, űr témáról volt szó és olyan jelmezeket is kellett beszereznünk,csinálnunk:) Volt a kék, zöld és fehér csapat. Én a fehérbe voltam és ami fehér cuccom volt, azt felvettem, magamra raktam. Tünde besegített és az összefogott hajamba fültisztítókat tűzött:)))))) és wc papírt aggaszgattam magamra:)))szóval fehér voltam a javából:) amugy nagyon nagyon érdekes jelmezek voltak! csináltam pár képet,majd felteszem hi5re. Különböző feladatok voltak,amiket elkellett végezni és amelyik csapat végzett a legtöbbet,az nyert. A kék csapat nyert:):p de nem baj, én örültem nekik:) Jól éreztem magam tegnap.Aztán este mentünk megint a Wal*Mart-ba vásárolni ezt azt,amit kell (meg ami nem:p ) és mire hazaértünk már elmúlt este 10 óra. Reggel naaagyon nehezen keltünk:)) Aludtunk volna még vagy 2 órat:p de a munka nem vár és az idő telik.

Ma esik az eső. Eddig minden második nap esett. De ezért is hálás kell lenni:D Ma reggeli után,mikor készek voltunk a munkával, jöttünk a házunk fele és a tenisz pálya mellett jövünk el mindig és az út és a palya között van egy kicsi domb oldal. Én közelebb mentem a pályához hogy nézzem hogy játszanak és utána már ott a domboldalon mentem végig és ahogy elindulok valami pici apró pirosat látok.Sokat. Lehajoltam és mit láttam?:D Reeeengeteg szamócát. Hűű, már egy hete ott megyek el mellette és nem láttam meg eddig:p Na gata. Szedtem egy jóó nagy marékkal. Olyan fincsi!:) Az az eredeti fincsi hegyi szamóca. Annyi van,hogy elég lesz 8hétre:p:)) Győzzem szedni.

Holnapi nap naaagyon jó lesz!! SZABADNAP!!!:D Boston-ig megse állunk:D:D Mindenkinek szabadnapja lesz, nem csak konyhások ,hanem mindenkinek! Boston-ba megyünk kirándulni. Nagyon várom.Talán a legjobban azért, mert nem kell olyan korán kelni:p;)) Beszéltük a lányokkal,hogy ki mit szeretne vásárolni, mit akarna megnézni, hova akar eljutni.... Hát én nem is tudom. Mindent?!:)) De mindenképp szeretnék egy fincsi cappuccinot meginni az első Starbucks kávézóba!!!:) és a Harvard minden zúgát bejárni (akkora az a negyed,mint 2x Arad:p). Szóval lehet nem is lesz idő mindent megnézni, de fogunk még menni Boston-ba a 8hét alatt.

Amúgy ma este lesz pont egy hete, hogy itt vagyunk:) Hú,olyan mintha már legalább egy hónapja itt lennénk:p Nagyon sokat gondolok haza,család, ABBI, barátok, főleg Anitáékra......velük együtt számolom a napokat és velük izgulok!:) még 2 nap:D:D:D jujj:D

Imátkozom a holnapi lánykörért! Gondolok rátok csajok:D:D Majd ti is rám:p Legyen egy nagyon áldott alkalmatok és üdvözlöm Evódiát:)

Szép és áldott napot kívánok mindenkinek!


>:D< (ölelés)
u.i.: a képen a tábor nevének a kezdő betűje van kirakva gyertyákból (Wicosuta). Nagyon szép volt!!:)

8 megjegyzés:

Kriszta írta...

Köszönjük Reny, mi is gondolunk rád:)

Erika írta...

Anitaeknal felporogtek a dolog:D naaaagy a keszulodes elkelne a te segitseged is:P en si sokx gondolok rad es naaaaaagyon sok erot kivanok a tovabbaiakban es hasznos szabadnapot:D

Berni írta...

Már nagyon hiányzol Sora!!!
De azért látom elég jól telik itt neked, és örülök is neki:)

Névtelen írta...

Majd hejettem is igyal meg egy Starbucks-os esspressot...;)...jo ido toltest tovabra is es varjuk beszamolodat minden napra...:)

Norby..

Névtelen írta...

Na orulunk hogy jol telik es jol erzed magad.Sokat gondolunk rad.Hianyzol......Anya Apa.

Emese írta...

helyettem meg egy Cinnamon Dolce Frappuccino-t :) es itthon meg mi majd megeszuk a fagyi reszedet :)Jo idot kivanok holnapra, mert lesz mit nezni :D >:D< emese

Reny írta...

jujjj..ennyi kávétól olyan pörgős leszek:)) óó....már nagyon hiányzik mindenki és minden:( nagyon várom már h hazaérjek!!

Budai Evódia írta...

köszönöööööööm:)